fredag den 2. marts 2012

Rekreation.. :(

I dag skal der ikke noget billede på mit indlæg - det passer til mit humør.I mandags blev jeg opereret og det har taget meget længere tid at komme mig end jeg havde regnet med.

I denne uge er der på seminariet blok-uge, så der er undervisning fra 8.30-15.00 hver dag. Der er meningen jeg skal designe en lampe i metal og filt...
I stedet går jeg her hjemme. Pt. sidder jeg med computeren i soveværelset (da det er her jeg sidder mest bekvemt) og kan bare kigge ud af vinduet - ud på det der ligner forår...

Jeg vil være være frisk NU!

2 kommentarer:

  1. Øv, sikke en tur. Men jeg kan hilse og sige at det snyder lidt. Det er nemlig ret koldt ude (ihvertfald her i Aalborg)

    Skulle vi ikke snart se din Kronjyden samling???

    Kh Katrine

    SvarSlet
  2. Hej Ceciliemus.. der var kun undervisning man-tirs-ons, jeg var der ikke onsdag og tirsdag var jeg nød til at tage hjem fordi min nakke spasser ud igen... arh nederen.. Men jeg var deroppe i går torsdag og fik lavet min lampe (næsten), den mangler lige det sidste.. Men jeg har holdt det simpelt for at kunne blive færdig i næste uge...Men jeg har altså holdt fri i dag.. Det skal du sagtens nå at få lavet...:o)

    knus og god bedring

    Anette

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)