onsdag den 7. marts 2012

Pakker gør mig glad! :)




Som nogle ved, har jeg en næsten komplet Kronjyden samling (på nær de fine flasker). Det eneste jeg manglede var en salt, til at holde min peber med selskab. :)

For noget tid siden fik jeg en mail fra Katrine, som har den skønne blog Loppesager. Hun tilbød mig at købe denne fine salt - og jeg slog til.

De står så fint sammen her på min tallerkenrække..
Synes I ikke?? :)


Nu vil jeg tage om og være sammen med mine yndlingstrillinger og deres søde mor.
God onsdag til jer alle :)

2 kommentarer:

  1. Er lidt misundelig - vil også have kronjyden krukker... men de er alt, alt, alt for dyre til at jeg kan komme i nærheden af bare at overveje at investere i dem nu...
    Håber stadig på et mirakel, og jeg falder over en masse helt vildt billigt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan bestemt godt forstå dig Karen Elisabeth, jeg elsker min krydderikrukker!
      Jeg startede min samling med en mørkeblå paprika og en bordaux kanel. Jeg var meget ihærdig efter at finde flere og pludelig en dag havde jeg heldet med mig. Jeg købte en samling af en tidligere samler. Hun syntes at hun havde haft samlingen længe nok og at den sku videre til en der værdsatte den.
      Heldige mig :)

      Slet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)