fredag den 16. marts 2012

Jeg filter videre

Jeg kan slet ikke få nok!




Jeg er endnu ikke helt færdig med det første filteprojekt og alligevel er jeg i gang med noget nyt.
Det er til dels fordelen ved, at gå i skolen - der er deadlines. Det første projekt var mest for min fornøjelses skyld. Det grønne filt er til et design-projekt, der skal afleveres tirsdag.. (Jeg ved godt hvad min weekend kommer til at gå med..)
Midt i billeddokumentationen af min proces, fik jeg lyst til at dele de dejlige farver med jer.


I øvrigt fik jeg øje på, at jeg nu er oppe på 15 faste læsere - tak til jer! Er virkelig glad for at I læser med.. :)

God weekend..

2 kommentarer:

  1. Spændende ting du viser. Jeg glæder mig til at følge med her.

    SvarSlet
  2. Uha, vil gerne lære at filte, det må jeg prøve en dag..
    KH Sussie:)

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)