torsdag den 29. marts 2012

Resultatet af det grønne filt projekt..







Her ser I resultatet af alt det grønne filt jeg vidste jer, i et tidligere indlæg..

Vi havde fået til opgave at designe en lampe, i metal og filt. Jeg fik idéen til lampens udformning fra en formfabulering - en indledende øvelse i vores idégenerering, men var også kraftigt inspireret af denne vase...
"Græsvase" fra Normann
Billedet er lånt fra: www.fruholm.dk

Det er ikke meningen, at lampen skal ligne. vasen er udelukkende brugt som inspiration.
Jeg er bevidst gået efter et mere naturligt og organisk look.

Hvad synes I?? Er den ikke lidt sjov?? ;)


God aften til jer - påskeferiehilsner herfra ;)

2 kommentarer:

  1. Den er mega sjov - gad godt lave et trolde/fe/skov værelse en dag... så skulle der være sådan en lampe derinde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi ja, i sådan et værelse ville den være perfekt. ;) Jeg har faktisk en smule svært ved at se hvor den skal stå henne, i mit hjem, når jeg er færdig med at udstille den...

      Slet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)