onsdag den 28. marts 2012

At lærer..

...det gør jeg næsten dagligt i forbindelse med mit studie. Derfor er det ikke ofte, at jeg af fri vilje, bruger min fritid på at lære. Alligevel har jeg udelukkende af lyst, begivet mig ud i hæklingens verden. :)

En god veninde og medstuderende Anette, som er meget dygtig, både med stikkepinde og hæklenål, har hjulpet mig igang.






Mit første prjekt blev en lille "pung/taske" til min hæklenåle, udenlukkende hæklet med stangmasker. Udfordringen var at tage ind til klappen og at lave et knaphul. Heldigvis havde jeg en god lærer. :)

Er nu ret godt tilfreds med resultatet. Er specielt glad for den orange knap, som kontrast til den mørke blå farve.. :) 

Hvad synes I?

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det er blevet rigtig flot og en god detalje med en knap i kontrastfarve :0)

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig fin ud! :) Godt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak tak. :) Man bliver simpelthen så glad når man har lært noget nyt og endelig er færdig med det. Det gør mig ekstra stolt, når nogen tager sig tid til at rose det. :)

      Slet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)