søndag den 18. marts 2012

It's a rainy day..

Her hvor jeg bor, der regner det i dag, det har det gjort siden jeg stod op. Egentlig er det OK, for jeg har ikke planer om at skulle nogen steder i dag.
På en måde, er det faktisk ret hyggeligt at sidde inde og kigge ud på regnen..

Sidste år, på denne tid, var det faktsik regnvejr og paraplyer inspirerede mig til at male et disse billeder, der nu hænger i vores stue...


De kan gøre en i helt godt humør. Den effekt har de på mig. Hvad synes I?

Sådan ser vores have ud i regnvejr..


5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du kan blive glad over at se på dit billed. På en solskinds dag, kan de jo være solparesoller

    SvarSlet
  2. Jeg har givet dig en blog award
    kig forbi min blog :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med din faste læser nr. 19 ....og det er mig hi hi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ih altså 19 læsere - hvor er det dejligt! :)

      Slet
  4. Er vild med dit billede, rigtig flott :)

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)