torsdag den 2. februar 2012

Troede det skulle være forår...


Her har jeg været ude og købe påskeliljer, tulipanløg og hyacinter til at sætte i jorden, fordi jeg troede foråret var på vej. Sådan kan man blive snydt. Nu må jeg nøjes med at se på de afskårne tulipaner på mit køkkenbord...

Oven i, fik jeg i eftermiddag rejsemontøren ind af døren, med en rigtig led halsbetændelse. Piger, I ved hvordan mænd er når de er syge... de tror de skal dø.

Hvad gør man ikke for sin syge mand. Han er blevet vartet op med varm te og suppe til aftensmad. Og da jeg tilfældigvis havde nogle meget modne bananer til at ligge, bagte jeg jeg også lige en banankage.. Mmm.. :)



Nu ligger han i sin seng og snorker. Jeg håber meget, at han får det bedre til i morgen...


Tak for i dag! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)