torsdag den 2. februar 2012

Blomsterhilsen

I torsdag afsluttede jeg, som tidligere nævnt, et to måneders praktikforløb. Tirsdag vendte jeg tilbage til praktikskolen, for et afsluttende og evaluerende møde med mine praktiklærere.

Jeg var glad for min tid i "den virkelige verden". Især eleverne var meget søde og gjorde et stort indtryk på mig. Noget kunne tyde på, at det var gensidigt. Jeg blev i hvert fald meget glad for og rørt over deres afskeds-hilsner og gaver...

Jeg havde ikke drømt om at to 5. klasser egenhændigt, kunne finde på at samle ind til en praktikant...





Er du interesseret i at se noget af det jeg lavede, sammen med eleverne, i undervisningen, så kig med under "Materielt design".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)