onsdag den 8. februar 2012

Mit skabsklenodie


Til min fødselsdag i september, fik jeg af mine forældre et afsyret, istandsat karlekammerskab. Der var moteret spots foroven, glas i lågen og lagt glashylder ind. Alt i alt et super fint skab.

Jeg gik ihærdigt i gang med at grunde det og da var gjort så det således ud...


Desværre stod det og sådan ud - længe!..

En dag tog jeg mig dog sammen og fik skabet malet færdig. Jeg malede skabet hvidt, men med en lille detalje. Listerne inden i skabet blev tyrkisblå.

Med hjælp fra min dejlige kæreste fik jeg skabet tapeseret, (på trods af skævheder)..

Nu pryder det min stue og rummer nogle af de lækre ting jeg efterhånden har fået samlet mig.
I (heart) mit skab! :)

Beklager billedkvaliteten, men de indbyggede spots giver et gult genskind.

Krus fra Kähler Mano - altid på ønskelisten :)

Lyngbyvaserne kender I. Skålen er fra Housedoctor - den er SÅ fin :)

Keramikstel- unika lavet af Leo Enna. Det eneste jeg har fra min farmor.


1 kommentar:

  1. Hold da op hvor er det blevet flot. Det kan jeg godt forstå du er glad for! Vildt lækre krus i øvrigt...

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)