onsdag den 1. februar 2012

Blandede følelser

I mandags var jeg til en forundersøgelse på sygehuset, fordi jeg skal opereres!

For næsten et år siden fik jeg konstateret galdesten. Det har været til stor gene for mit daglige livsførsel pga ekstra sygedage, strenge kost-regler, samt voldsomt smertefulde anfald.

Egentlig er operationen en god ting, som jeg længe har haft et ønske om skulle realiseres, men nu hvor det er virkelighed er jeg en smule skræmt. Lægens mange informationer omkring narkose og evt. risici ved og efter en opration, fik mig til at overveje det hele en gang til..

Jeg tænker...
Kan det positive opveje det negative??

1 kommentar:

  1. Jeg var været igennem samme tur. Operation er ikke sjov, men det var livskvaliteten inden operationen heller ikke. Jeg blev til sidst angst for at spise. Turde simpelthen ikke, fordi jeg var så bange for et anfald.
    Pøj pøj med det :-)

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)