torsdag den 3. november 2011

ØV BØV

Billedet er lånt fra siden: www.genbrugsmode.dk

En skønhed, meget lig denne, var i dag meget tæt på at blive min. (Lime-grøn er min coulor)

Jeg havde overvåget autionen i 13 dage og talt ned til at den sidste dag skulle oprunde.
Havde "mærket" penge til den - påmindelsen på min telefon var indstillet til at ringe en time før - jeg var fuldstændig ready to collect min første Catrineholm Lotus skål!

Men selvfølgelig satser jeg og beslutter mig for, at vente med at byde til det sidste øjeblik....


"Ude af øje - ude af sind", som man siger - jeg glemte at byde og skålen blev solgt for sølle 320kr!
Kender man efterspørgslen på Lotusserien fra Catrineholm, vil man forstå min ærgelse... :(

What a day...

2 kommentarer:

  1. Øv hvor er sådan noget bare helt vildt ærgerligt!
    Vil da lige byde dig velkommen i blogland, og hvor er jeg glad for at du har lyst til at læse med inde ved mig :o) Ha' en dejlig søndag!
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  2. øv ja det var en god pris.... må håbe du vinder den næste gang. Jeg gav en fast pris på 800,- for den helt store - men måtte eje den og havde ledt længe:)
    men god jagt:)

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)