tirsdag den 15. november 2011

Kronen på værket!

Så oprendt dagen...

Min samling af krydderikrukker fra Kronjyden, Randers er nu fuldent, men dette perfekte eksemplar.


Ikke nok med, at det var denne tyrkise farve jeg manglede - det var også det eneste krydderi jeg ikke havde. En lang og omfattende søgen er nu endelig ovre..

Det vil uden tvivl efterlade et tomrum i mit liv, men nu kan jeg i stedet nyde synet af de dejlig farver, hver gang jeg kommer ud i mit køkken. Jeg elsker min smukke samling.. Hvad synes I??





Min samling rummer desuden tre store krukker, samt en lille peber. Den eneste jeg mangler nu, er en lille salt, men det er ikke noget der haster..






Elsker, elsker elsker bare KRONJYDEN!

5 kommentarer:

  1. De er skønne! virkelig en flot samling
    x
    margit

    SvarSlet
  2. Tak for kommentaren hos mig:) Dejligt du har lyst til at følge med:) Er ret misundelig på din Kronjyden samling - den måtte gerne herhjem at bo:)

    SvarSlet
  3. Hold da op en fin samling du har. Har selv for nyligt erhveret mig de første 5 og håber virkelig også jeg kan få en samling som dig..

    Kh Kirstine
    Frudahlsfiflerier

    SvarSlet
  4. Hej

    Jeg har en lille blå salt som jeg gerne vil sælge????

    KH Katrine

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)