mandag den 21. november 2011

Stress..

Hold nu hvor har jeg travlt for tiden.. Det er lige ved at stige mig til hovedet!

1. Vikarietet, som varer indtil jul, skal passes. Planlægning af undervisning, opfølning på lektier, tage hånd om socialt fnidder-fnadder og nu en forestående skolefest..
2. Min problemformulering til min bachelor skal afleveres senest i morgen og jeg har endnu ikke haft vejledning med min pædagogiske vejleder.
3. Jeg skulle have afleveret mit 2. studieprodukt i dag, men anden halvdel af min studiegruppe er sygemeldt og der er bare ikke timer nok i døgnet til, at jeg har kunne nå at skrive det hele selv.
4. Jeg starter praktik på mandag og jeg mangler stadig at lægge sidste hånd på undervisningsforløbene.

Jeg er lige hjemvendt fra mit vikariat med syv timers undervisning og er fuldstændig færdig. Derfor har jeg givet mig selv en halv times "frikvarter", inden jeg skal se realiteterne i øjnene..

Har dermed lige tid til at dele et lille sy-projekt, fra i sommers, med jer.


Tæppet er består af kvadrater, der er sammensat af et rektangel og to kvadrater. Det måler 140cm # 200cm.

På det tidspunkt var det de klare farver: lime og pink der inspirerede mig - hvor det i dag nok mere er pastellerne der hitter..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)