lørdag den 12. november 2011

Pusterum..

Torsdag vendte rejsemontøren hjem - elsker torsdage! :)

Vi har en af de weekender, hvor alt er planlagt...
Fredag var vi ude og shoppe hårdehvidevarer til den forestående renovering af baggangen. Derefter tog vi til "storbyen" for at shoppe gaver til weekendens forestående fester, samt lid nyt tøj til begivenhederne. Hold nu op, hvor blev det dyrt.

Dagen sluttede vi af hos min forældre, hvor vi fejrede min far og holdte Mortensaften - hele familien. Med mine efterhånden seks nevøer, to brødre, svigerinder osv tæller vi 14.. Det kan til tider godt være lidt overvældenden, så elsker når de alle er taget hjem og jeg kan få lidt alene tid med min mor.

Hun havde fundet alskins lækkerier til mig...

Smukke antikke glaskugler


Retro stof fra min mormors tid


 Det fineste blå stof

Min mor tænker altid på mig. Denne gang havde hun spottet de flotteste antikke glaskugler. Tror det kommer til at se rigtig godt ud med den tykise og de to sølvfarvede, hængende i vinduet til jul. :)

Stoffet kommer hjemme fra min mormor, så det er lidt nostalsgisk når det nu ender herhjemme ved mig.


Dagen i dag er gået med rengøring og vasktøj, så jeg nyder mit pusterum, med at sidde ved computeren og at beundre min hylde der efterhånden rummer en del stof, til kommende projekter.



Resten af weekenden står på 25 års fødselsdag og barnedåb ved min dejlige veninde og mine trillinge-gudbørn.. Ved sådanne lejligheder, kan man kun sætte pris på den verden der omgiver en..


God weekend til jer alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)