tirsdag den 1. november 2011

Et spark bag i :)

Hermed mit første blog-indlæg - uhh, jeg er næsten helt nervøs..

Jeg har længe kigget på flere forskellige blogs og har da tænkt på, at det helt sikkert var en mulighed, som jeg som jeg på et tidspunkt burde udforske. men så i weekenden var jeg til "Kreative dage" i Fredericia (- hvem var ikke det??)..

Her gav Tina Dalbøge og Karen Klarbæks spændende foredrag mig et spark lige direkte ind i blog-land..!! Nu er jeg her så og er klar på de forhåbentlig spændende indslag, kommentarer og ikke mindst ideer blogland har at tilbyde..

Jeg er TOTALT nybegynder og aner endnu ikke hvordan jeg lægger billeder op mm, holder system i mine indlæg mm., men jeg håber at det kommer, når man prøver sig frem, eller måske får lidt hjælp fra andre, der har været i samme situation.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)