onsdag den 25. april 2012

FANTASTISK WEEKEND!!

Hold da op, det er ved at være længe siden jeg sidst har lavet et indlæg her bloggen.. Den ene dag tager bare den anden for tiden, men det kender I vel??

Her får I lige lidt billedspam fra weekenden: Outlet Messe i Herning, Tøsefest med alt hvad der dertil hører ;) og selvfølgelig en søndag på sofaen..






Outlet Messen plejer ar være super god, men i år fandt jeg ikke så meget. Det blev til noget nyt fodboldtøj, et hårprodukt (sværger til denne varmebeskyttelse fra TIGI) og selvfølgelig en ordentlig stak gratis-blade..









Fantastisk god lørdag aften/nat!! Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har givet den hele armen, på den måde.. Galliano hotshots blev min bedste ven og min værste fjende.. ;)






Søndag blev om muligt endnu bedre! Rejsemontøren og jeg indtog sofaen og skrældgrinede til Jonathan Spangs stand up-show "Damer". Har I ikke set det, burde I gøre jer selv den tjeneste.
Han fik lige et ekstra plus i bogen ved at bage en firdobbelt portion pølsehorn til mig - og til fryseren.. ;)

Hvordan var jeres weekend??

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en virkelig dejlig weekend! :-)

    SvarSlet
  2. Lige sådan som weekender bør være, dejlig selvskab og hygge.
    Her stod den på børnebazar og fik set økokøerne hoppe.
    Jeg har givet dig en blog award, du kan se mere om den på min blog.

    SvarSlet
  3. ser ud til at du har haft en sjov weekend:-)
    Kh Christina

    SvarSlet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)