søndag den 8. april 2012

Årets første lopper









Jeg indledet min jagt på årets lopper på Brørup Marked. Havde en dejlig dag med masser af solskin, selvom det var en smule køligt.. Men som man siger: "der er ikke noget der hedder dårligt vejr - bare forkert påklædning".. ;)

Jeg fik erhvervet mig to lækre ølkasser. Den grønne skal nok males, men den blå er meget fint patineret. Madam blå-låget er til en støbejerns gryde, som jeg købte sidste år. Nu kan jeg laver suppe over bål til sommer - det smager skønt!
Sølvfadene var billige, og har egentlig ikke noget tænkt formål, men de kom med alligevel.

Det sidste jeg fandt var en lille, dansk designet teak træ skål. Jeg var nødt til at have den.. (men det behøver man jo ikke at forklare her i blogland.)
Tror den kommer til at stå rigtig fint sammen med min nyligt erhvervede Kähler vase (på tilbud i Kop og Kande) og min Kay Bojesen abe..



Fortsat god påske til jer alle - især til mine nu 21 læsere!

2 kommentarer:

  1. Så købte du alligevel vasen.. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg gjorde.. Fik min veninde til at tage den med fra Ribe - kunne ikke glemme den igen.. ;)

      Slet

Efterlad gerne en lille hilsen eller kommentar - det gør mig glad! :)